-->

SANAT VE SANATÇI İÇİN RESİM SANATI

Ahmet Nuray Şiirleri

BLOG YAZARLARI

Ahmet Nuray Şiirleri!

HAREKETE GEÇİRME POTANSİYELİ

Ahmet Nuray Makaleleri

AŞK ŞİİRLERİ SENİN AŞKIN UĞRUNA

Ahmet Nuray Şiirleri

BLOG KARDEŞLİĞİ BLOG DÜNYASI

Görsel Sanatlar Şiir Galerisi

Amet Nuray Hakkında

Görsel Sanatlar Şiir Galerisi

22.05.2009

Çağdaş Heykeltraşlar Empresyonist Sanatçılar Seramik Sanatçısı - Ahmet Nuray


Güzel sanatlarda eğitim almak istemiştim. Yeteneklerim yerine yaşam mücadelesi gerektirdiği dalları tercih etmem gerekti diyen binlerce genç beyin gücüne yanıt. Korkunun ecele faydası yok derler, bilirsiniz. Öfke ile kalkan zarar görür demişler eskiler. Birbirine ters düştüğünü söylemelerine rağmen bu iki atasözü, aslında birbirini tamamlayan unsurları içerdiğini söylemeliyim.


Seramik sanatçısı Ahmet Nuray sanat eserlerini plastik sanatlar galerisi, heykeli dikilen insanlar bölümünde ziyaret ettim. Birbirinden güzel yapıtların çağdaş heykeltıraşlara laik stilini kendi üslubuma çok benzettim. Empresyonist sanatçılar gibi önder nitelikli kişiliğinin paylaşımcı ruhuna sahip olması beni çok etkiledi. Ressam olarak çalıştığı zaman dilimindeki klasik eserlerin yanı sıra, figüratif çizgilerini renklendirdiği soyut sanat eserlerinin izlerini takip etmeliyim diye düşünüyorum. Resim heykel seramik ve fotoğraf sanatında söz sahibi konuma gelmiş ünlü üstadımıza saygılarımı gönderiyorum. Ahmet Nuray sanat galerisi içindeki yapıtların dinamik çizgilerini tanımlayan Space Art tekniği olan uzay sanatı yaratıcısına, Türk plastik sanatçıları adına teşekkürlerimi sunarım. Empresyonist sanatçıların katılımıyla, Heykeltraş dersleri devam ediyorsa arkadaşlarımla birlikte katılmak isteriz.Heykeli dikilen insanlardan olan, pozitif düşünceli seramik sanatçısı Ahmet üstadımın doğanın temizliği üzerine yaptığı heykel çalışmalarını çok beğendim. Şair Orhan Veli Kanık bininci derecede takdir ettiğim şair ise, Ahmet Nuray şiirleri de benim için en az o kadar değerli oldu. Hacivat ve karagözün resimleri, arkeoloji resimleri ve çağdaş sanat resimleri sayfasındaki makale yazılarını defalarca okudum. Pozitif düşüncelerini bizlerle olumlu dalga boyutlarında paylaşan pedagoji eğitmenine binlerce teşekkürler ederim. Empresyonist sanatçıların çağdaş sanat resimlerine önem veren diğer sanatçı arkadaşlara da çalışmalarında başarılar dilerim.Yazan: Heykeltraş Savaş Sezgin

Makalenin Devamı İçin : Kaynakça :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
© Copyright by BLOGÇU AHMET NURAY  |   @Desing by Ahmet Nuray