-->

SANAT VE SANATÇI İÇİN RESİM SANATI

Ahmet Nuray Şiirleri

BLOG YAZARLARI

Ahmet Nuray Şiirleri!

HAREKETE GEÇİRME POTANSİYELİ

Ahmet Nuray Makaleleri

AŞK ŞİİRLERİ SENİN AŞKIN UĞRUNA

Ahmet Nuray Şiirleri

BLOG KARDEŞLİĞİ BLOG DÜNYASI

Görsel Sanatlar Şiir Galerisi

Amet Nuray Hakkında

Görsel Sanatlar Şiir Galerisi

5.09.2009

Kuantum Düşünce Tekniği kuantum Teknik - Kuantum Sanat Felsefesi


Yüzde yüz beyin gücü kullanımı sayesinde duygu gücü arttırmasını sağlamak mümkün olur. Düşünce sanatı, denizlerin mavilikleri kadar engin derinliklere hâkimdir. Beyin fırtınası tekniği ile kişisel gelişim sürecini hızlandıran kişiler, kendine yatırım yaparlar özgüvenlerini güçlendirirler. Kişisel gelişim merkezlerinden bağımsız olarak kendini eğitme sanatını öğrenmek isteyenler, motivasyon tekniklerini mutlaka öğrenmeleri gerekir. Düşünce tekniği kapsamında kuantum düşünce tekniği uygulayıcıları, beyin gücünün derinliklerinde var olan mistik güçlerin gelişim sürecini hızlandırabildiklerini biliyoruz. Akıl ve mantık ikilisinin ortak kullanım alanı olan kuantum sanat felsefesi, üstün meziyetlerin açığa çıkmasını sağlamak için kullanılan en kolay tekniklerden biridir. Beyin fırtınasının felsefesindeki faydaları öğrenmek için, Ahmet Nuray sitesinden faydalanabilirsiniz.

Düşünce Gücü - Beyin Gücü Kuantum Düşünce - Düşünce Felsefesi

Genç beyinlerin algılamaları artması istenilen zaman dilimlerinde, erken gelişim, parapsikolo0jik desteklerin yardımı sayesinde artmaya devam eder. Duygusal zekânın kapılarını aralayan akıl ve mantık ikilisi, birlikteliği sağlandığı zaman diliminde erdemliğe doğru yol aldıklarını düşünelim bir an için. Süreklilik kazandıran meditasyon alanını kullanarak, dinginliğin içinde saflığı bulmak isteyenlerin en önemli kaynağı akıl olduğunu asla unutmayalım. Beyin gücü kuantum düşünce kullanımı saf enerji istekleriyle dolu olduğu zaman, faaliyet alanının sonsuzluğunu hissetmek mümkün olur. Hislerin dünyasında yol alan genç beyinler, saflığın kapısından sızan ışığın parlaklığını görmeleri ne anlama geldiğini bir düşünelim isterseniz. Kuantum düşünce tekniğinin pozitif enerji ile beslendiği zaman dilimlerinde, kişisel gelişimin hızlandığını fark etmek mümkün olur. Maddesel dünyanın negatif füşünce dürtülerinden etkilenmeden yaşam sanatına devam eden kişilikler, manevi hazların derinliklerindeki zevklerin gücünü kullanma yeteneğine sahip olurlar. Düşünce felsefesi pozitif duygular içinde gelişen genç beyinlerin algılama kapasiteleri arttığına kesin gözüyle baktığımı söylememe müsaade edin lütfen. Genç beyinlerin gelecek kuşaklardaki yerini sağlamak için, aile reisleri kadar; eğitimcilere de görev düşüyor sanırım.
Kuantum düşünce gücü ile sağlıklı yaşamak mümkün mü diye sorulan sorular ziyaretçi defterindeki yazılarda sıkça gündeme geliyor. Zayıflama merkezlerine şifa bulmak için giden kişiler yeterli netice alamadıkları zaman, beyin gücü yardımı gerektiğini düşünmeleri gerekir. Yüzde yüz beyin gücü kullanımı, konsantrasyon sonucunda ortaya çıktığını daha önce yazdığımız makalelerde bahsetmiştik. Kuantum düşünce gücü her sağlıklı beyin tarafından uygulanması mümkün olan düşünce uygulaması tekniğidir. Düşünce ile başarıya nasıl ulaşılır diye sorulara sıkça karşılaşıyoruz. Başarmak istediğimiz ne olursa olsun, öncelikle düşünce kapasitemizi arttırarak beyin enerjisini bir odak noktasına toplayarak arzu edilen konuyu net olarak hafızamızda canlandırmamız gerekir. Mesela kilo vermek isteyen kişi, kafasına koyduğu fikri uygulamak için ne yapması gerekir diye kendi kendini sorgulayabilir. Beyin gücü tarafından istenilen, zayıflamak kelimesinin anlamı belleğimize işlememiz birinci adım olacaktır. Arzu edilen işlevsel faaliyet zayıflamak olduğunu kabullenen bir anlayışı hazmetmek ikinci adım olmalıdır. Beyin hücrelerinde foton enerjisinin zerrecikleri harekete geçmesi konsantrasyon sayesinde başlamış olacaktır.
Kuantum düşünürü: Ahmet Nuray

Kaynakça: Kuantum düşünce beyin gücü gurubu, kuantum düşünce tekniği içinde yer alan kuantum sanat düşünce felsefesi arşivinden alıntıdır.
Kuantum Düşünce Tekniği, kuantum Teknik ve Kuantum Sanat Felsefesine ait örnek makale yazıları; Ahmet Nuray sitesinde devam ediyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
© Copyright by BLOGÇU AHMET NURAY  |   @Desing by Ahmet Nuray