-->

SANAT VE SANATÇI İÇİN RESİM SANATI

Ahmet Nuray Şiirleri

BLOG YAZARLARI

Ahmet Nuray Şiirleri!

HAREKETE GEÇİRME POTANSİYELİ

Ahmet Nuray Makaleleri

AŞK ŞİİRLERİ SENİN AŞKIN UĞRUNA

Ahmet Nuray Şiirleri

BLOG KARDEŞLİĞİ BLOG DÜNYASI

Görsel Sanatlar Şiir Galerisi

Amet Nuray Hakkında

Görsel Sanatlar Şiir Galerisi

22.05.2009

Güzel Sanatlar Akademisi / Ahmet Nuray

Sanatın üstün merkezi olan güzel sanatlar akademileri genç yetenekler yetiştirmeye devam ediyor. Kültür sanat beşiği olan akademiler, genç sanatçı adaylarının bilgi bankası niteliğinde görevlerine devam ediyorlar. Sanat kalitesi arayanların hayallerini süsleyen güzel sanatlar merkezleri elbette üniversiteler olmalıdır. Eğitim kalitesini üst seviyede güçlendiren bilgi merkezleri olan güzel sanatlar akademileri, genç beyinler için yeni filizlenen ağacın öz suyu gibidir. Güzel sanatlar akademisi Ahmet Nuray için, sanatın üstün meziyetlerininin merkezi olduğunu söylemekte fayda var sanırım.

Güzel Sanatlar Resimleri
Genç sanatçı adayları için yeni ufuklar açan güzel sanatlar eğitim merkezi, işlevsel faaliyetlerini kaliteli eğitimciler sayesinde sürdürmeye devam ediyorlar. Eğitim kalitesi, öğretim dönemindeki eğitimcilerin üstün meziyetleri ile doğru orantılıdır. Genç sanatçı adaylarını olgunlaşmasında büyük rol oynayan öğretim görevlilerinin üstün meziyetleri, üniversite dünyasına ışık saçan bilgelikleriyle sanat dünyasına yeni ufuklar içinde genç yetenekler kazandırmaya devam ediyorlar.

Eğitim Kalitesi
Özellikle sanat eğitimi veren akademik merkezler eğitim kalitesini tecrübeli ve idealist eğitimciler sayesinde arttırabilirler. Güzel sanatlar dallarında eğitim veren öğretim görevlilerinin zekâ bankası görevini üstlendiğini farkına varan öğrenciler, eğitimci ile öğrenci arasındaki diyalogun güçlü iş birliği ile mümkün olacağını bilmelidirler. Eğitim kalitesini arttıran faktörlerin başında öğrenci, öğretmen ilişkisinin birlikteliği yer alır. Bilgi merkezi olan öğretim görevlilerinin öğretilerini hazmetmek öğrencilerin başarısına başarı katacaktır.

Zekâ Bankası
Sanatın üstün meziyetlerine sahip öğretim görevlilerinin zekâ bankası niteliğinde olduklarının farkına varan genç sanatçı adayları, eğitim süreçleri içinde olgunlaşma dönemi için gereken alt yapı desteğinin mimarları ile sıkı bir diyalog içinde olmalıdır. Bilgi hazinesinin kıymetini bilen öğrencilerin, bilgiye ve bilgeliğe göstereceği saygınlık çok önemlidir. Bilgilerini paylaşmak için can atan eğitimcilerin istediği saygıyı gösterecek olan öğrenciler, zekâ bankasından her zaman için kredi çekebilirler. Hem de karşılıksız olarak. Saygı ve sevginin yer aldığı eğitim yıllarının eğitimci ile birlikteliği, öğrencilerin öğrenmesi gerekenleri hazmedeceği zamanı iyi değerlendirmesi, zekâsını ve sanatını geliştirmesi açısından büyük bir fırsat niteliği taşır.

Sanat Eğitim Anlayışı
Genç sanatçı adaylarının bildiklerini kanıtlamak yerine bilmediklerini öğrenme arzusu, kişilik güçlülüğünün getirisi olan saygınlık ve anlayışı karakterlerine yedirmiş olmalıdırlar. Bilgi bankası içinden bilgi almanın yöntemlerini bilen bir anlayış sergileyen öğrenciler, öğrenmeye hazır olduklarını belli ederler. İşlenmesi gereken bir mücevher niteliğinde olan genç sanatçılar, usta ellerde şekillenmeye müsait olmalıdırlar. Kaliteli eğitim, bilgelik sınırlarını zorlayan araştırmacı ruhlu eğitimcilerle mümkün olduğunu asla unutmayalım. Sanat eğitimi almak isteyen öğrencilerin, eğitim veren bilgelerin ışığında aydınlanmaları için ışığa ihtiyacı olduklarının bilincinde olmalıdırlar.

Usta çırak ilişkisinin birlikteliğini yaşamak isteyen öğrencilerin üstatlarına göstereceği saygı, sanat eğitim anlayışına pozitif değerler kazandıracaktır. Eğitim daracığını güçlendirmek isteyenlerin öğrenciler olması gerektiğine göre bilgeliğin merkezini besleyecek nitelikte davranışlar içinde olmaları, eğitim hayatlarındaki başarılarını kolaylaştıracağını bilmelidirler. Sanatın olduğu yerde saygınlığın olması gerektiğini, bilginin olduğu yerde bilgeliğe değer verilmesi gerektiğini algılayan öğrencilerin sanat dünyasındaki fikirlerin daha çabuk filizleneceğinin bilincinde olmalıdırlar saygılarımla.
Sanat kriteri: Ahmet Nuray
Kaynakça : www.ahmetnuray.com Resimler için siteye girmelisiniz teşekkürler.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
© Copyright by BLOGÇU AHMET NURAY  |   @Desing by Ahmet Nuray